DBC Klinikka Merilapin Aktiivikuntoutus

Aukioloajat
ma-to 8-19
pe 8-16

DBC klinikka Merilapin Aktiivikuntoutus sijaitsee saman katon alla Tornion Fysio Centerin kanssa Tornion keskustassa. Sisäänkäynti DBC klinikka Merilapin Aktiivikuntoutuksen tiloihin tapahtuu Laivurinkadun ja Eliaksenkadun kulmasta. Pysäköinti on ilmainen 2 tunnin ajan, muistathan sijoittaa kojelaudalle parkkikiekon.

Palveluihimme kuuluu myös OMT-fysioterapia, työfysioterapia, alaraajatutkimusyksikkö ja yksilölliset tukipohjalliset, käden fysioterapia, lasten fysioterapia, aikuisten neurologinen fysioterapia, akupunktio ja muut kipuhoidot, lymfaterapia ja LPG-laitehoidot.

FYSIOTERAPEUTIT
Alaviuhkola Ritva, elv , OMT (ortopedinen manuaalinen terapia), tuki ja liikuntaelinsairauksien asiantuntija, työterveysfysioterapeutti, alaraajatutkimukset ja yksilölliset tukipohjalliset (POFY) , kivun hoito, DBC – fysioterapeutti
Myllylahti Päivi, elv, lasten ja aikuisten neurologinen fysioterapia, Kela:n vaikeavammaisten avokuntoutuksen ft, alaraajatutkimukset ja yksilölliset tukipohjalliset (POFY) akupunktio, LPG, DBC-fysioterapeutti
Mäkinen Irma, fysioterapeutti, lymfaterapeutti, fysioterapia, manuaalinen terapia, lymfaterapia, aikuisneurologia, Kela:n vaikeavammaisten avokuntoutuksen ft, akupunktio, LPG, DBC-fysioterapeutti