Minimoi sairauspoissaolot, tiedosta kokonaiskustannukset  jo etukäteen

DBC Yritysratkaisu on yrityksen kannalta helppo ja kustannustietoinen tapa varmistaa työntekijälle hoitoonpääsy ilman turhia viiveitä ja välikustannuksia. Päätä paljonko yrityksesi haluaa panostaa  tuki-  ja liikuntaelimistön aiheuttamien sairauspoissaolojen minimointiin, niin me tarjoamme kokeiltavaksesi uudenlaisen ratkaisun. Aktiivinen panostus henkilökunnan terveyteen huomataan!

Tuki- ja liikuntaelimistön vaivasta kärsivä työntekijä voi hakeutua fysioterapiaan ilman lähetettä. Valitsemme alkukartoituksen perusteella sopivimman ja perustelluimman fysiopakettiratkaisun

– FYSIO5 = toimintakykyä palauttava fysioterapia 5 kertaa

– FYSIO10 = toimintakykyä palauttava kuntoutus 10 kertaa

– FYSIO15 = toimintakykyä palauttava kuntoutus 15 kertaa

Fysiopaketin valinta perustuu oirekuvan intensiteettiin, toistuvuuteen ja ajalliseen kestoon sekä toimintakyvyn rajoituksiin. Tutkimuksiin perustuvat fysioterapiakäytännöt ovat täsmällisiä ja tehokkaita. Fysiopakettien hinnoittelussa on vähennetty Kelan sairausvakuutusta vastaava summa.

Esimerkki

Yritys (20 työntekijää) on huomannut, että henkilökunnalla on vuoden aikana muutamia lyhyitä ja pari pitkää sairauspoissaolokautta tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen vuoksi. Yritys on halukas panostamaan noin 200 €/työntekijä TULE-ongelmien hallintaan ja sairauspoissaolojen minimointiin.

Esitys fysiopakettiratkaisusta perustuen ongelmien esiintyvyyteen:

• FYSIO 5 – 6 kpl
  • FYSIO 10 – 2 kpl
  • FYSIO 15 – 1 kpl
  • YHTEENSÄ 3671 €

Säästämällä 10 sairauspoissaolopäivää vuodessa ovat palvelut kattaneet aiheuttamansa kulut ja työntekijät ovat saavuttaneet paremman työ- ja toimintakyvyn. Onko yritykselläsi varaa jättää mahdollisuus kokeilematta? Ota yhteyttä lähimpään DBC Klinikkaan tai yritysmyyntiin Tuija Mattila p.040 675 1260, tuija.mattila(at)dbcklinikka.fi

ÄLÄ ENÄÄ ODOTA, PYYDÄ TARJOUkSESI JO TÄNÄÄN!